MENU
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Jeśli potrzebujesz pomocy lub chcesz się z nami skontaktować, jesteśmy do Twojej dyspozycji. W FloraQueen priorytetem jest Twoja satysfakcja.
Prześlij nam swoje pytanie, a odpowiemy najszybciej, jak to możliwe. Wystarczy wypełnić poniższy formularz i kliknąć „Wyślij”.
Szczegóły tematu
Szczegóły tematu
Szczegóły tematu
Możesz zmienić adres dostawy, spersonalizowaną wiadomość lub anulować zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze przygotowane. W tym celu wejdź w zakładkę moje zamówienia (link https://www.floraqueen.com/my/orders), gdzie będziesz mógł dokonać modyfikacji zamówienia.
Możesz zmienić adres dostawy, spersonalizowaną wiadomość lub anulować zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze przygotowane. W tym celu wejdź w zakładkę moje zamówienia (link https://www.floraqueen.com/my/orders), gdzie będziesz mógł dokonać modyfikacji zamówienia.
Możesz zmienić adres dostawy, spersonalizowaną wiadomość lub anulować zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze przygotowane. W tym celu wejdź w zakładkę moje zamówienia (link https://www.floraqueen.com/my/orders), gdzie będziesz mógł dokonać modyfikacji zamówienia.
Możesz zmienić adres dostawy, spersonalizowaną wiadomość lub anulować zamówienie, jeśli nie zostało ono jeszcze przygotowane. W tym celu wejdź w zakładkę moje zamówienia (link https://www.floraqueen.com/my/orders), gdzie będziesz mógł dokonać modyfikacji zamówienia.