FloraQueen na ogół nie jest w stanie zagwarantować konkretnych terminów dostaw. Dokładny termin dostawy waha się w zależności od harmonogramu naszego lokalnego dostawcy. W niektórych przypadkach jednak, jesteśmy w stanie zagwarantować dostawę poranną lub popołudniową. W takim przypadku, zostaniecie Państwo o tym powiadomieni w trakcie procesu zakupu. Należy pamiętać, że dostawy poranne są wykonywane do godziny 14:00, a dostawy popołudniowe są wykonywane po tym czasie. Proszę wziąć pod uwagę, że okres wysyłki może być dłuższy niż w podanym terminie. W przypadku dni wolnych od pracy w Hiszpanii (w naszym centrum dystrybucyjnym w Barcelonie) lub w wybranym kraju dostawy.


Jeśli nie dostarczymy zamówienia zgodnie z terminem z powodu okoliczności będących pod naszą kontrolą, mają Państwo prawo do pełnego zwrotu kosztów złożonego zamówienia. Jeśli jednak zamówienie nie zostanie dostarczone zgodnie z planem z powodu okoliczności, które są poza naszą kontrolą (na przykład niedostępności wskazanego przez Państwa odbiorcy, lub niepoprawnego adresu), nie zwracamy kosztów. Jeśli odbiorcy nie ma pod wskazanym adresem w momencie dostawy, zostawiamy notatkę z prośbą o skontaktowanie się z miejscem z którego dostawa miała być doręczona. W razie potrzeby, będziemy się z Państwem kontaktować, w kwestiach związanych z dostawą.


Jak zostało wspomniane powyżej, nieprawidłowe informacje zamówienia, uniemożliwiają gwarantowaną dostawę. Dajemy możliwość skorygowania informacji do dwóch dni roboczych przed datą dostawy. Jeśli nasi pracownicy zajmujący się dostawą doniosą, że adres zamówienia jest błędny, będziemy próbować skontaktować się z Państwem w celu uzyskania nowych informacji. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności, jeśli nie będziemy w stanie dokonać dostawy ze względu na nieprawdziwe informacje zamówienia, w takim przypadku nie dokonujemy zwrotów kosztów zamówienia.


Zamówienia do szpitali, hoteli, lub pod adres firm nie są gwarantowane, ale w większości przypadków zostają realizowane zgodnie z żądaniem zamówienia. Jeżeli zamówienie ma zostać doręczone do takiego miejsca, prosimy o podanie nazwy i numeru telefonu szpitala, hotelu lub firmy. W przypadku dostawy do szpitali, należy także podać nazwę oddziału i numer pokoju chorego. FloraQueen będzie próbować dostarczyć bukiet zgodnie z procedurą obowiązującą w danym zakładzie. Jeśli jednak te procedury nie pozwolą na zrealizowanie zamówienia nie ponosi za to odpowiedzialności. Należy pamiętać, że wiele szpitali zabrania dostaw do poszczególnych pomieszczeń, a w większości przypadków całkowicie zabrania przynoszenia kwiatów na oddziały intensywnej terapii. Proszę sprawdzić te kwieste w szpitalu przed złożeniem zamówienia. FloraQueen nie może dokonać zwrotu kosztów zamówienia, jeśli dostawa nie powiodła się z powodu powyżej wymienionych problemów.


Odmowa przyjęcia dostawy przez odbiorcę nie upoważnia zamawiającego do zwrotu kosztów złożonego zamówienia.


Jeśli realizacja zamówienia nie była satysfakcjonująca można zażądać zwrotu kosztów składając wniosek reklamacyjny w ciągu dwóch dni roboczych od daty dostawy. Prosimy o przesłanie wniosku korzystając z linku Obsługi Klienta na swoim koncie, należy podać też swoje dane kontaktowe. W przypadku problemów z jakością, po złożeniu wniosku, nasi agenci z działu obsługi klienta poproszą o przesłanie zdjęcia cyfrowego dostarczonego produktu. Przykro nam, jeśli istnieje problem z zamówieniem. Proszę skorzystać z poniższego formularza kontaktowego, aby opisać problem, a my skontaktujemy się z kwiaciarnią, aby ustalić, co się stało i odpowiemy Ci tak szybko, jak tylko dysponować będziemy odpowiednią informacją. Możemy poprosić Cię o zdjęcie dostarczonego bukietu, aby przedstawić je w Twoim imieniu kwiaciarni wraz z reklamacją zamówienia.


Aby zmienić swoje zamówienie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, korzystając z linku na swoim koncie. Zmiany mogą być dokonywane nie później niż na dwa dni robocze lub wcześniej przed planowanym terminem dostawy zamówienia.


Jeśli dostarczą nam Państwo niewłaściwych lub nieprawidłowych informacji dotyczących karty kredytowej lub innej formy płatności, nie możemy zrealizować zamówienia. Postaramy się z Państwem skontaktować, aby rozwiązać problem, jednak to Wy będziecie ponosili odpowiedzialność za wszelkie wynikające stąd komplikacje.


Kompozycje kwiatowe są niepowtarzalne i ręcznie dobierane, dlatego nie ma dwóch identycznych bukietów. Dokładamy wszelkich starań, aby dopasować zlecenie do zdjęć i opisów produktów podanych na naszej stronie. Podczas gdy drobne różnice są czasami konieczne, koncepcja i wartość złożonego zamówienia są zawsze gwarantowane.


Produkty zawierają tylko pozycje wymienione w opisie. Wazony i inne dodatki nie są objęte zamówieniem, chyba że zostały zawarte w opisie głównego produktu. Zdjęcia bukietów kwiatowych pokazują bukiety średniej wielkości i mogą się różnić w drobnych szczegółach (zobacz naszą politykę zakresie zastępowania, poniżej). FloraQueen nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie jakości kwiatów i roślin z powodu błędnego adresu zamówienia dostarczonego przez nadawcę lub za przekierowanie dostawy na wniosek nadawcy.


Opłaty za zamówienia zawsze będą pobierane w Euro. FloraQueen codziennie dostosowuje swoje ceny w Euro do lokalnej waluty za pomocą przelicznika giełdowego jednakże te konwersje są tylko przybliżeniem. FloraQueen nie może ponosić odpowiedzialności za ewentualne różnice przeliczania walut lub opłat dokonywanych przez instytucję finansową. W celu uzyskania najbardziej aktualnych cen, prosimy odwołać się do opcji walutowej Euro.


Rezygnacje z zamówienia z możliwością pełnego zwrotu kosztów są dozwolone tylko na siedem dni roboczych przed planowanym terminem dostawy zamówienia. Jeśli zawiadomienie o anulowaniu dotrze w od siedmiu do trzech dni roboczych przed datą dostawy, od zwrotu kosztów zamówienia odliczamy opłatę administracyjną wynoszącą 6 Euro. Jeśli zamówienie zostanie anulowane na mniej niż dwa dni robocze przed datą dostawy, nie dokonujemy zwrotu.


Jeśli zostaną złożone 2 lub więcej identyczne zamówienia i zostaniemy przez Państwa o tym powiadomieni nastąpi pełen zwrot opłaty za zdublowane zamówienia jeśli nie zostały one jeszcze doręczone przez lokalną kwiaciarnię.


W niektórych przypadkach, lokalne kwiaciarnie nie posiadają pewnych elementów, do których odwołuje się opis produktu na portalu i staranne podstawienia wartości równej lub większej będzie konieczne. W tych przypadkach, jeśli będzie to to możliwe, skontaktujemy się z prośbą o pozwolenie na zmianę. Jeśli jednak nasz kontakt a Państwem nie powiedzie się, sami dokonamy potrzebnych zmian. Róże, jednak nigdy nie podlegają zastąpieniom przez inne kwiaty lub produkty roślinne bez potwierdzenia z Waszej strony. Jeśli lokalna kwiaciarnia nie posiada dodatkowego produktu, wymienimy go na podobny lub dodamy wartość opłaconą za ten produkt w formie dodaatkowych kwiatów powiększając bukiet.