W zależności od wybranego kraju, daty oraz godziny dostawą, zamówienie zostanie zrealizowane przez lokalnych florystów, lub przez jedno z centrów logistycznych FloraQueen.

Koszt wysyłki nie jest uwzględniony w cenie bukietu. Jest on doliczany przy procesie składania zamówienia, a także jest widoczny w podsumowaniu zlecenia. W zależności od daty i godziny dostawą, cena dostawą może wynosić od 7 do 14€.

Dokładna godzina dostawą nie może zostać zagwarantowana, ponieważ jest zależna od dostępności logistycznych partnerów oraz lokalnych florystów. W niektórych przypadkach jednakże, oraz w zależności od daty i kraju dostawą zostanie podana możliwość wyboru dostawą w godzinach porannych (przed godz. 14:00) oraz w godzinach popołudniowych (po godz. 14:00). W przypadku opóźnień w dostarczeniu przesyłki, spowodowanych przez święto bądź dzień wolny od pracy, nie będzie możliwe przyznanie zwrotu pieniędzy.

Zamówienia adresowane do szpitali, hoteli, domów wypoczynkowych, firm, szkół lub innych budynków administracji publicznej najczęściej dostarczane są zgodnie z planem, jednak w zależności od konkretnego przypadku mogą wystąpić problemy, za które FloraQueen nie może wziąć odpowiedzialności.
Jeżeli zamówienie ma zostać doręczone do takiego miejsca, prosimy o podanie jak największej ilości szczegółów, w tym nazwy i numeru telefonu szpitala, hotelu lub firmy. W przypadku dostawą do szpitali należy także podać nazwę oddziału i numeru pokoju chorego. FloraQueen podejmie próbę dostarczenia bukietu zgodnie z procedurą obowiązującą w danym zakładzie. Jeśli jednak procedury te nie pozwolą na zrealizowanie zamówienia, nie ponosimy za to odpowiedzialności. Należy pamiętać, że wiele szpitali zabrania dostaw do poszczególnych pomieszczeń, a w większości przypadków całkowicie zabronione jest przynoszenie kwiatów na oddziały intensywnej terapii. Prosimy uprzejmie o sprawdzenie tych zasad w szpitalu przed złożeniem zamówienia.
W przypadku dostawą do hoteli i domów wypoczynkowych, prosimy o podanie nazwiska osoby zameldowanej oraz numeru pokoju, w którym osoba jest zameldowana.
Jeżeli odbiorca przebywa pod danym miejscem zamieszkania jedynie tymczasowo, prosimy o podanie nazwiska właściciela mieszkania na skrzynce pocztowej, drzwiach lub domofonie.
FloraQueen nie może dokonać zwrotu kosztów zamówienia, jeśli dostawa nie powiodła się z powodu w.wym. problemów lub braku wystarczających danych.

Dokonywanie zmian w zamówieniu jest możliwe za pomocą konta FloraQueen (FloraClub). Można tam edytować adres dostawą, wiadomość na bileciku oraz datę dostarczenia przesyłki. Wszelkie zmiany powinny być dokonane najpóźniej dwa dni robocze przed planowaną datą dostawą. Na przykład, jeżeli zamówienie ma zostać dostarczone dnia 16 marca, zmiany można wprowadzać do 13 marca przed godz. 19:00.
W przypadku zamówień Prezentów, zmian również powinno się dokonać najpóźniej dwa pełne dni przed dostawą. Każda informacja powinna być przekazana jak najszybciej, ponieważ w przypadku gdy przesyłka zostanie wysłana, FloraQueen nie będzie w stanie dokonać żadnych zmian.

Jeżeli zamówienie zostanie anulowane przynajmniej na 5 dni roboczych przed planowanym terminem dostawą, będzie przysługiwało prawo do pełnego zwrotu poniesionych kosztów. Na przykład, jeżeli zamówienie ma zostać dostarczone 16 marca, prośbę o anulowanie zamówienia należy zgłosić do 19:00 (centralnego czasu europejskiego) 10 marca.
Jeśli informacja dot. anulowania zamówienia będzie wysłana od pięciu do dwóch dni roboczych przed planowaną datą dostawą, FloraQueen pobierze opłatę administracyjną w wysokości 10€ i zwróci pozostałą kwotę pieniędzy. Na przykład, jeżeli zamówienie ma zostać dostarczone 16 marca, prośbę o anulowanie zamówienia należy zgłosić do godz. 19:00 13 marca.
Jeżeli zamówienie zostanie anulowane nie wcześniej niż dwa dni robocze przed planowaną dostawą, FloraQueen nie będzie w stanie zwrócić pieniędzy.
W przypadku prezentów, jeżeli zamówienie zostanie anulowane przynajmniej pięć dni roboczych przed planowaną datą dostawą, FloraQueen zwróci pełną kwotę pieniędzy za zamówienie. Jeżeli informacja z prośbą o anulowanie zamówienia będzie wysłana od pięciu do dwóch dni roboczych przed planowaną datą dostawą, FloraQueen pobierze opłatę administracyjną w wysokości 10€ i zwróci resztę pieniędzy za zamówienie. W przypadku, gdy zamówienie zostanie przetworzone i potwierdzone w naszym centrum logistycznym, FloraQueen nie będzie w stanie dokonać zwrotu. Data wysyłki może się różnić w zależności od wybranego kraju i daty dostawą. Jeżeli zamówienie zostanie anulowane później niż dwa pełne dni robocze przed planowaną dostawą, FloraQueen nie będzie w stanie zwrócić pieniędzy.

Aby przekazać wiadomość floryście przygotowującemu zamówienie (np. proponowana godzina dostawą, wskazówki dotyczące adresu, dodatkowy numer telefonu) prosimy umieścić te informacje w polu "Dodatkowe informacje", w trzecim kroku składania zamówienia. FloraQueen zawsze stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, jednak nie może zagwarantować spełnienia opisanych warunków. FloraQueen nie będzie w stanie dokonać zwrotu pieniędzy, jeżeli podane informacje nie zostaną uwzględnione przez florystę podczas realizacji zamówienia.

Nasze kwiatowe aranżacje są unikalne i ręcznie przygotowywane, co powoduje, ze dwa bukiety nie są nigdy identyczne. Zawsze wkładany jest największy wysiłek, aby przygotowywane zamówienie jak najdokładniej odpowiadało fotografiom oraz opisowi produktu. Pomimo że niektóre modyfikacje są czasami konieczne, koncepcja oraz jakość zamówionego produktu jest zawsze gwarantowana.
Fotografie produktów dodatkowych nie reprezentują żadnej szczególnej marki. Produkty te są wysyłane przez naszych florystów i ich dostępność zależy od pory roku oraz stanu dostępności u poszczególnych florystów.

Zamówienia zawierają to, co jest przedstawione w ich opisie. Wazony oraz inne produkty dodatkowe nie są dołączone do zamówienia, chyba że jest to ujęte w opisie produktu. Fotografie przedstawiają bukiety w rozmiarze Deluxe. Prosimy mieć na uwadze, iż mogą wystąpić drobne różnice w kompozycji oraz kształcie bukietu. Prosimy również o odwołanie się do naszej Polityki Zamiany, przedstawionej poniżej.

Od czasu do czasu, nasi lokalni floryści mogą nie posiadać niektórych produktów wymienionych w opisie zamówienia - w tym przypadku zostanie zapewniona substytucja o identycznej lub większej wartości. Jeżeli główny typ kwiatów w bukiecie będzie musiał ulec zmianie, podejmiemy próbę poinformowania Cię o tym przypadku; jeżeli nie będziemy w stanie się z Tobą skontaktować, zostanie dokonana substytucja w celu uniknięcia jakichkolwiek opóźnień. Róże, jednakże, nigdy nie zostaną poddane substytucji bez próby uzgodnienia akceptowalnej zamiany. W tym przypadku jednak prosimy mieć na uwadze, iż jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi w ciągu 24 godzin od daty pierwszej wysłanej wiadomości e-mail, przystąpimy do realizacji zamówienia w celu uniknięcia dalszych opóźnień. Zostaną one zamienione kwiatami o identycznej lub większej wartości.

Jeżeli nasz florysta nie posiada danego Dodatkowego produktu, zamówienie zostanie zrealizowane bez wspomnianego dodatku. W ramach rekompensaty, zostanie dokonany zwrot kosztów danego produktu, lub zaoferowany zniżkowy voucher o większej wartości.

W przypadku braku dostępności wybranego produktu, poinformujemy o tym oraz zaoferujemy potencjalną zamianę. Jeżeli nie będzie możliwy kontakt, dokonamy pełnego zwrotu kosztów zamówienia, lub wyślemy podobny Prezent o identycznej lub większej wartości.
 

Nasi floryści mogą dokonać zmian w kolorze poszczególnych kwiatów, jednak zostaną zachowane odpowiednie odcienie bukietu ukazanego na naszej stronie internetowej. Ponadto, nie jesteśmy w stanie zagwarantować, iż odcień danego koloru będzie dokładnie odpowiadał ukazanemu na fotografii na stronie internetowej. Dla przykładu różowy bukiet może być przedstawiony w bardziej intensywnym lub bledszym kolorze. Podobnie może różnić się odcień koloru białego. W przypadku bardziej drastycznej substytucji kolorów, dokonamy próby poinformowania Cię. Jednakże, w przypadku gdy kontakt nie będzie możliwy, zostanie dokonana zamiana koloru w celu uniknięcia dalszych opóźnień. Wyjątkiem jest bukiet składający się z czerwonych róż, w tym przypadku zaczekamy na Twoją odpowiedź przed kontynuowaniem realizacji zamówienia.
 
REKLAMACJE DOT. JAKOSCI

Jeżeli nie jesteś usatysfakcjonowany z jakości dostarczonego zamówienia, istnieje możliwość złożenia wniosku o reklamację w przeciągu dwóch dni roboczych od daty doręczenia przesyłki.
Prosimy o złożenie wniosku przez kliknięcie odnośnika do działu Obsługi Klienta w Twoim koncie FloraClub, zawierając także informacje dot. kontaktu, lub prosimy o odwiedzenie naszego Centrum Pomocy.
W przypadku wystąpienia innych problemów, takich jak niedostarczenie przesyłki, brak dodatkowego produktu itp. uprzejmie prosimy o złożenie wniosku w ciągu 7 dni, podając również w reklamacji numer zamówienia. Prosimy mieć na uwadze, że reklamacje złożone po powyższych terminach nie będą mogły być rozpatrzone.
 
OPÓŹNIENIA W DOSTAWIE

Jeżeli nie będziemy w stanie dostarczyć Twojego zamówienia w wybranym terminie przez okoliczności będące pod nasza kontrola, będzie przysługiwało prawo do zwrotu wartości bukietu. Prosimy mieć na uwadze, iż nie będziemy mogli przeprowadzić zwrotu kosztów dodatkowych produktów.
Prosimy również mieć na uwadze, iż wniosek o reklamacje może być złożony w ciągu 7 dni od planowanej daty dostarczenia przesyłki.

Jeżeli jednak nie będziemy mogli dostarczyć zamówienia przez okoliczności będące poza nasza kontrola (np. nieobecność odbiorcy, bądź nieprawidłowe lub niekompletne dane), nie będzie przysługiwało prawo do zwrotu kosztów zamówienia. Pomimo to, gdy odbiorca będzie nieobecny pod podanym adresem podczas próby dostawą, dokonana zostanie próba kontaktu telefonicznego lub pozostawiana jest informacja w celu uzgodnienia nowego terminu dostawą.

W przypadku prezentów, jeżeli zamówienie jest opóźnione o więcej niż 3 dni, przysługuje prawo do pełnego zwrotu poniesionych kosztów, gdy odbiorca odmówi przyjęcia przesyłki.
Jeżeli jednak nie będziemy mogli dostarczyć zamówienia przez okoliczności będące poza nasza kontrola (np. nieobecność odbiorcy, bądź nieprawidłowe lub niekompletne dane), nie będzie przysługiwało prawo do zwrotu kosztów zamówienia. W tym wypadku kurier pozostawi wiadomość odbiorcy, gdy przesyłka zostanie przekazana do odbioru w najbliższym oddziale kuriera.
 

Jeżeli zostaną podane nieprawidłowe lub niekompletne informacje dot. zamówienia, nie jesteśmy w stanie zagwarantować doręczenia przesyłki. Jeżeli zostaniemy poinformowani przez dostawcę, że adres podany w zamówieniu jest niepoprawny, podjęta zostanie próba kontaktu w celu potwierdzenia danych lub uzyskania dodatkowych informacji. Prosimy mieć na uwadze, iż wszelkie zmiany powinny zostać podane przynajmniej do dwóch dni roboczych przed planowanym terminem doręczenia przesyłki. Na przykład, jeżeli zamówienie ma zostać dostarczone dnia 16 marca, informacje powinny zostać przekazane do godz. 19:00 13 marca.

FloraQueen nie może ponosić odpowiedzialności, jeżeli zamówienie nie może być dostarczone przez nieprawidłowe lub niekompletne informacje dot. zamówienia. W tym wypadku nie będzie przysługiwało prawo do zwrotu środków.

Odmowa przyjęcia dostawą przez odbiorcę nie upoważnia do zwrotu kosztów złożonego zamówienia.

W wypadku, gdy odbiorca nie odbierze Prezentu, zostanie on zwrócony do FloraQueen. Gdy zostanie odebrany przez centrum logistyczne FloraQueen, zostanie dokonany zwrot poniesionych kosztów. Nie dotyczy to Prezentów, w których część wchodzą świeże kwiaty – w tym wypadku prosimy o odniesienie się do Polityki Dostawą dot. kwiatów.

W wypadku gdy zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań, przysługuje prawo do jego zwrotu w ciągu 15 dni roboczych na poniższy adres:
FLORAQUEEEN
Mercabarna-flor
Crta. Antigua de Valencia (B-204), nr. 1
Local 226bis
08830 Sant Boi de Llobregat

Wszelkie dodatkowe opłaty nie będą mogły zostać zwrócone. Zamiast tego, zostanie zaoferowany kod rabatowy o wartości powyższych opłat na następne zamówienie.
 

Jeśli z dowolnego powodu zostaną złożone dwa identyczne zamówienia i zostaniemy o tym powiadomieni, dokonamy pełnego zwrotu poniesionych kosztów za zdublowane zamówienie, jeżeli tylko centrum logistyczne FloraQueen lub lokalny florysta nie przygotował zamówienia do wysyłki. W przypadku, gdy nie zostaniemy o tym powiadomieni na czas, nie będzie przysługiwało prawo do zwrotu poniesionych kosztów.
 

Pomimo, iż istnieje możliwość przedstawienia cen produktów w innych walutach, opłaty za zamówienia zawsze będą pobierane w Euro. FloraQueen dostosowuje swoje ceny w Euro do lokalnej waluty, jednakże te konwersje są tylko przybliżeniem.
FloraQueen nie może ponosić odpowiedzialności za ewentualne różnice w przeliczaniu walut lub opłat dokonywanych przez instytucję finansową. W celu uzyskania najbardziej aktualnych cen, prosimy odwołać się do opcji walutowej Euro.
 

W okresach charakteryzujących się dużą ilością zamówień (np. Boże Narodzenie lub Walentynki), niektóre ze wspomnianych zasad mogą podlegać zmianie:

Zmiany oraz anulowanie zamówień: Nie można zagwarantować dokonania zmian lub anulować zamówienia, jeżeli informacja nie jest wysłana w w.wym. terminach.
Czas dostawą: Dostawa w godzinach porannych lub popołudniowych nie może zostać zagwarantowana, pomimo możliwości wyboru pory dostawą na stronie internetowej przy składaniu zamówienia.
Zamiast tego zostanie ona zrealizowana w najbliższym możliwym terminie.
W niektórych przypadkach, nie będzie mogło zostać zagwarantowane dostarczenie przesyłki danego dnia. W powyższych wypadkach na stronie zostanie przedstawione odpowiednie powiadomienie informujące o takiej sytuacji.
Jeżeli nie uzyskałeś odpowiedzi na trapiące Cię pytanie w tej sekcji, prosimy o odniesienie się do sekcji Obsługa Klienta, lub o kontakt z nami przez Centrum Pomocy/konto FloraClub.