INFORMACJE ODNOŚNIE ZAMÓWIENIA/DOSTAWY

 

Otrzymasz e-maila z potwierdzeniem zaraz po złożeniu zamówienia (prosimy się upewnić, iż został sprawdzony także folder Spam). Twoje zamówienie zostanie przekazane do naszych agentów w celu potwierdzenia dostarczenia, zgodnie z Twoimi życzeniami. Możesz sprawdzić status zamówienia w każdej chwili, klikając tutaj
 

FloraQueen zapewnia wysyłkę do ponad 90 krajów na świecie, pełną listę można zobaczyć tutaj
 

Tak! FloraQueen oferuje wysyłkę do wszystkich tych miejsc zgodnie z życzeniem.
Podczas wysyłki prezentu do każdego z tych miejsc, prosimy o podanie nazwy oraz numeru telefonu danego miejsca, oraz w miarę możliwości o jak najszczegółowsze informacje. W rubryce “Dodatkowe informacje” istnieje możliwość podania numeru telefonu oraz dodatkowych szczegółów w celu zapewnienia bezproblemowej realizacji zamówienia. Zamówienia wysyłane do szpitali, hoteli, domów wypoczynkowych, firm, uniwersytetów czy innych miejsc przeznaczonych do użytku publicznego nie są gwarantowane, jednak w znacznej wiekszosci przypadkow sa dostarczane bezproblemowo.
 

Niestety nie jest to możliwe, w tym przypadku nasi agenci poproszą Cię o podanie prawidłowego adresu, aby dostawa przesyłki mogła zakończyć się powodzeniem.
 

W przypadku wysyłki zamówienia na pogrzeb, prosimy o zaznaczenie odpowiedniego pola (jest ono na drugiej stronie formularza przy wypełnianiu zamówienia). To pozwoli nam wysłać Twoje zamówienie zgodnie z życzeniami oraz zaistniałymi okolicznościami. Prosimy również o podanie dostępnego, lokalnego numeru telefonu oraz dokładną datę i godzinę ceremonii. Można podać te informacje w polu “Dodatkowe informacje”, aby zostały one przekazane floryście w celu zapewnienia bezproblemowej wysyłki.
 

Najbezpieczniejszym oraz najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez nasza stronę internetowa. Z tego powodu nie przyjmujemy zamówień droga telefoniczna lub mailowa.
 

Tak, współpracujemy bezpośrednio z lokalnymi florystami niedaleko każdego potencjalnego miejsca dostawy. Akceptujemy zamówienia na ten sam dzień prawie w każdym przypadku. Deadline złożenia zamówienia na ten sam dzień różni się w zależności od kraju dostawy oraz strefy czasowej, i podczas składania zamówienia zostanie udzielona informacja, jeśli to nie będzie możliwe. W tym przypadku wybrana data nie będzie możliwa do wyboru w kalendarzu.
 

Oferujemy wysyłkę na niedziele tylko w kilku krajach. Niestety większość lokalnych florystów jest zamknięta w niedziele, dlatego zawsze zalecamy wybór soboty lub poniedziałku jako pożądana datę dostawy. W specjalnych przypadkach, takich jak np. Dzień Matki możemy zaoferować wysyłkę w niedziele, i zawsze zostanie udzielona ta informacja podczas procesu kupna.
 

CZY OFERUJEMY USŁUGI DLA FIRM? tutaj
 

Opłata za wysyłkę różni się w zależności od daty oraz godziny dostawy, w większości wypadków wynosi od 7€ do 14€.
 

Prosimy o kontakt z naszym działem Obsługi Klienta jak najszybciej, klikając tutaj, Jeżeli będzie jeszcze taka możliwość, anulujemy jedno ze zdublowanych zamówienia.
 

Poprosimy o podanie Twojego numeru telefonu, aby upewnić się, iż jest możliwość szybkiego nawiązania kontaktu, w przypadku gdy wystąpi jakikolwiek problem z dostawa zamówienia, lub gdy będziemy potrzebować dodatkowych informacji.
 

W pełni rozumiemy, iż aspekt niespodzianki jest bardzo ważny, jednak prosimy mieć na uwadze, iż potrzebujemy numeru telefonu odbiorcy (najlepiej komórkowego) w przypadku, gdy zaistnieje jakikolwiek problem z dostarczeniem zamówienia. To pozwoli nam uniknąć jakichkolwiek opóźnień oraz upewnić się, że prezent jest dostarczony prawidłowo zgodnie z życzeniem. Ważne jest również, aby numer telefonu był lokalny w danym kraju, jako iż większość kurierów oraz dostawców nie jest w stanie zadzwonić na numer międzynarodowy.
 

Zgodnie z nasza Polityka Prywatności nie udzielamy informacji odnośnie tożsamości klienta. W celu poinformowania o tym odbiorcy prosimy o podpis w polu “Wiadomość na bileciku”, w przeciwnym wypadku zamówienie jest anonimowe. Jednakże, w wypadku gdy podanie tych informacji jest niezbędne do prawidłowego dostarczenia, odbiorca zostanie o tym poinformowany.
 

Oczywiście, istnieje możliwość podania dodatkowych danych w polu “Dodatkowe informacje” na trzecim etapie składania zamówienia. Ta informacja zostanie bezpośrednio przekazana floryście, jednak prosimy mieć na uwadze, iż jej realizacja może nie być zagwarantowana.
 

Jest to dodatkowa opłata za dostawę z lokalnym florysta. Jeżeli chciałbyś uniknąć opłaty za usługę premium, prosimy o wybór innej daty dostawy.
 

Jest to bardzo proste, wystarczy tylko sie zalogować na konto FloraClub oraz wypełnić wniosek o fakturę z Historii zamówień. Wysyłka faktury może zająć od 7 do 14 dni roboczych.
 

PRODUKT

 

Wazon nie jest wliczony w cenę produktu, chyba że jest podana odpowiednia informacja w opisie produktu. W przypadku życzenia w dostawie w wazonie, prosimy o dodanie dodatkowego produktu podczas drugiego kroku w procesie kupna.
 

Jest to możliwość wyboru większych rozmiarów bukietu proporcjonalnie do dodatkowej opłaty. W przypadku róż, odnosi się to do długości oraz wielkości róż, nie ilości. 12 czerwonych róż to zawsze 12 czerwonych róż! Fotografia dołączona do zamówienia zawsze przedstawia bukiet w rozmiarze Deluxe.
 

Od czasu do czasu, nasi lokalni floryści mogą nie posiadać niektórych produktów wymienionych w opisie zamówienia - w tym przypadku zostanie zapewniona substytucja o identycznej lub większej wartości. Jeżeli główny typ kwiatów w bukiecie będzie musiał ulec zmianie, podejmiemy próbę poinformowania Cię o tym przypadku; jeżeli nie będziemy w stanie się z Tobą skontaktować, zostanie dokonana substytucja w celu uniknięcia jakichkolwiek opóźnień. Róże, jednakże, nigdy nie zostaną poddane zamianie bez próby uzgodnienia akceptowalnej zamiany. W tym przypadku jednak prosimy mieć na uwadze, iż jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi w ciągu 24 godzin od daty pierwszej wysłanej wiadomości e-mail, przystąpimy do realizacji zamówienia w celu uniknięcia dalszych opóźnień. Zostaną one zamienione kwiatami o identycznej lub większej wartości.

Jeżeli nasz florysta nie posiada danego Dodatkowego produktu, zamówienie zostanie zrealizowane bez wspomnianego dodatku. Jako rekompensata, zostanie dokonany zwrot kosztów danego produktu, lub zaoferowany zniżkowy voucher o większej wartości.

W przypadku braku dostępności wybranego Prezentu, poinformujemy o tym oraz zaoferujemy potencjalna zamianę. Jeżeli nie będzie możliwy kontakt, dokonamy pełnego zwrotu kosztów zamówienia, lub wyślemy podobny Prezent o identycznej lub większej wartości.
 

PŁATNOŚCI

 

Akceptujemy większość głównych kart kredytowych oraz debetowych. W przypadku niektórych kart, może wcześniej istnieć konieczność złożenia wniosku o transakcje online z Twoim bankiem. Jeżeli zostaną napotkane jakiekolwiek problemy dotyczące płatności przy składaniu zamówienia, prosimy o kontakt z naszymi agentami Obsługi Klienta, którzy udzielą wszelkiej pomocy w poprawnym potwierdzeniu zamówienia.
 

Płatność zostanie pobrana przy złożeniu zamówienia. Jest przez nas używana bardzo bezpieczna platforma płatnicza, która pozwala nam na natychmiastowe przetworzenie zamówienia. Jednakże, w zależności od karty kredytowej i banku, widoczna pobrana płatność może nie być widoczna od razu. Jeżeli został otrzymany e mail z potwierdzeniem zamówienia, oznacza to, iż zamówienie zostało zaakceptowane w systemie oraz zapłacone poprawnie.
 

Prosimy sprawdzić, czy wiadomość nie znajduje się w folderze spam, oraz iż adres e-mail przy składaniu zamówienia został podany poprawnie. Mozna również zalogować się na konto FloraClub, aby upewnić się, iż zamówienie zostało przetworzone bezproblemowo. W przypadku dalszego braku wiadomości z potwierdzeniem, prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta, zapewniając możliwie jak najdokładniejsze dane. (adres e-mail, data dostawy, adres, imię i nazwisko odbiorcy lub Twoje)
 

Prosimy się nie przejmować, nasi agenci z działu Sprzedaży skontaktują się z Toba, w przypadku gdy zamówienie zostanie odrzucone.
 

Zwrot kosztów może zająć od 5 do 7 dni roboczych, aby był widoczny na karcie kredytowej lub koncie bankowym. Bardzo dziękujemy za cierpliwość!
 

Prosimy o upewnienie się, iż Twój kod rabatowy jest wciąż aktualny, oraz prosimy mieć na uwadze, iż można skorzystać tylko z jednego zniżkowego vouchera, na cenę bukietu w danym momencie. W przypadku dalszych problemów z Twoim kodem rabatowym prosimy o kontakt z naszymi agentami ds. Obsługi Klienta przed dokonaniem płatności — gdy zamówienie zostanie zrealizowane, nie będzie już istniała możliwość dodania kodu zniżkowego do tego zamówienia.
 

Czasami mogą wystąpić drobne różnice w kwocie pobranej za zamówienia, a kwota podana na naszej witrynie internetowej. Najprawdopodobniej wynika to z opłat bankowych oraz kursów walutowych. FloraQueen otrzyma tylko kwotę, o którą prosimy, więc jeżeli wystąpi jakakolwiek rozbieżność, prosimy o kontakt z bankiem w celu otrzymania informacji o jego opłatach oraz wymianie walut.
 

DOSTAWY

 

Mozna sprawdzić status danego zamówienia, klikając tutaj

Wszystko, co należy zrobić, to podać adres e-mail oraz numer zamówienia, aby uzyskać dostęp do wszystkich dostępnych informacji.

Mozna również uzyskać informacje odnośnie statusu zamówienia, klikając tutaj.


 

Nie możemy zagwarantować dokładnej godziny dostawy, jako iż zależy to od dostępności naszych logistycznych partnerów oraz lokalnych florystów. W niektórzy przypadkach, jednakże, oraz w zależności od daty oraz kraju dostawy, zostanie podana możliwość wyboru dostawy w godzinach porannych (przed g. 14:00) oraz w godzinach popołudniowych (po g. 14:00). Gdy zamówienie zostanie dostarczone, zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem dostawy.
 

Współpracujemy z lokalnymi kwiaciarniami w danych rejonach, jednak posiadamy także kilka centrów logistycznych, gdzie zamówienia są przygotowywane przez naszych najlepszych florystów, i ekspresowo oraz bezpiecznie wysyłane kurierem. W zależności od kraju oraz wybranej daty dostawy, Twoje zamówienie zostanie dostarczone przy użyciu jednej z tych dwóch możliwości.
 

Powiadomimy Cię przez e-mail, gdy Twoje zamówienie będzie przygotowywane, oraz następnie gdy zostanie dostarczone. Prosimy uprzejmie mieć na uwadze, iż nie dysponujemy systemem powiadomień w czasie rzeczywistym, więc otrzymanie informacji o dostarczeniu może nie być natychmiastowe.
 

W przypadku nieobecności odbiorcy pod podanym adresem, nasz florysta lub kurier podejmie próby kontaktu na podany numer telefonu (gdy będzie lokalny), lub zostawi wiadomość odbiorcy, aby mogła być podjęta nowa próba dostawy z florysta lub odbiór kwiatów z najbliższego oddziału kuriera lub kwiaciarni.
 

Niestety nie możemy tego zagwarantować, jako że nie jest to najbezpieczniejszy sposób otrzymania przesyłki. Preferowanym sposobem odbioru prezentu jest uprzedni kontakt telefoniczny lub pozostawienie wiadomości, w celu uzgodnienia nowej dostawy lub odbioru kwiatów z odbiorca.
 

MOJE KONTO ORAZ INFORMACJE

 

Prosimy kliknąć tutaj w celu zalogowania się na swoje konto.
 

Prosimy o kliknięcie odpowiedniego odnośnika w stopce naszych newsletterów lub ofert specjalnych.
 

OBSŁUGA KLIENTA

 

Prosimy się nie przejmować, jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na trapiące Cię pytanie! Możemy dodatkowo polecić odwołanie się do naszej Polityki Dostawy oraz Centrum Pomocy. Jeżeli potrzebujesz pomocy lub po prostu chciałbyś sprawdzić status Twojego zamówienia, zapraszamy:

ŚLEDZENIE PRZESYŁKI
CENTRUM POMOCY
FLORA CLUB

 

Dział Obsługi Klienta jest otwarty od poniedziałku do soboty w g. 10-19 (centralnego czasu europejskiego), można również porozumieć się z nami telefonicznie w godzinach 10-14.