Zamówienia


It's easy! Visit the home page, www.floraqueen.com To proste! Odwiedź naszą stronę www.floraqueen.pl. Wybierz kraj dostawy aby zobaczyć ofertę. Dokonaj wyboru kwiatów z naszej oferty. Po wybraniu bukietu zostaniesz przeniesiony do koszyka, gdzie podasz informacje wymagane do dostarczenia bukietu.


Najlepszym i najbezpieczniejszym sposobem jest złożenie zamówienia przez naszą stronę internetową.


Tak. Współpracujemy z lokalnymi kwiaciarniami dzięki czemu możemy dostarczyć bukiet w dniu zamówienia. Możliwość dostawy tego samego dnia zależy od kraju dostawy.


Możesz wysłać kwiaty do każdego kraju widocznego na rozwijanej liście. Aktualnie dostarczamy kwiaty do około 100 krajów.


Wazon nie jest dołączony, chyba że jest to podane w opisie produktu.


Możesz wpisać swój kod rabatowy na drugiej stronie procesu składania zamówienia.


Nie, zamówienia doręczamy od poniedziałku do soboty.


Bukiet zalecany jest widoczny na zdjęciu, bukiet podstawowy jest mniejszy a bukiet luksusowy odpowiednio większy. W przypadku bukietów róż, liczba kwiatów jest niezmienna, różni się tylko długość róż.


Podanie nam dokładnych danych adresowych i numeru telefonu jest niezbędne dla naszej obsługi klienta w celu kontaktu w razie problemów z zamówieniem. Będziemy się z Tobą kontaktować tylko w sprawie złożonego zamówienia.


Najlepiej jest trzymać kwiaty w jasnym pomieszczeniu lecz nie bezpośrednio w słońcu. Zmieniaj im wodę co dwa dni i pamiętaj o stosowaniu odżywki dla kwiatów, by jak najdłużej pozostały świeże.


Tak! FloraQueen przygotowała specjalną ofertę prezentów firmowych by zaspokoić biznesowe potrzeby naszych klientów.


Nasi floryści dołożą wszelkich starań aby dostarczony bukiet był jak najbardziej podobny do bukietu ze zdjęcia. W przypadku braku danego gatunku kwiatów, zastąpią go podobnymi kwiatami o tej samej lub wyższej wartości. Kształt i kolorystyka bukietu pozostaną bez zmian


Upewnij się, że zostały podane poprawne dane karty kredytowej. Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Płatności


Akceptujemy wszystkie popularne karty kredytowe. Niektóre karty mogą wymagać transakcji online na stronie Twojego banku. W razie problemów skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.


Obciążymy Twoją kartę niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Korzystamy z bardzo bezpiecznej platformy płatniczej dzięki czemu Twoja płatność odbywa się natychmiastowo.


FloraQueen używa najbezpieczniejszych protokołów płatności online. Korzystamy z systemu GeoTrust QuickSSL firmy GeoTrust. Wykorzystuje on 128-bitowy protokół szyfrowania, co oferuje najwyższy dostępny poziom bezpieczeństwa Twoich danych.

Dostawa


Wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Otrzymasz kolejną wiadomość gdy będziemy wykonywać Twoje zamówienie. W trzeciej wiadomości otrzymasz potwierdzenie doręczenia kwiatów.


Zaloguj się w zakładce Moja FloraQueen, możesz tam sprawdzić stan Twojego zamówienia lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.


Wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem doręczenia zamówienia. Zostanie wysłany do 48 godzin po doręczeniu kwiatów. Upewnij się że podałeś poprawny adres e-mail podczas składania zamówienia. Możesz go zmienić w zakładce Moja FloraQueen.


Zaloguj się do Mojej FloraQueen by odwiedzić stronę obsługi klienta. Wszystkie zmiany muszą być zgodne z naszym regulaminem dostarczania przesyłek.

Obsługa klienta


Zaloguj się do Mojej FloraQueen . , znajdziesz tam szczegóły kontaktu z obsługą klienta. Możesz też odwiedzić stronę obsługi klienta.


Niekompletne dane adresowe odbiorcy. Konieczne jest podanie nam dokładnych danych osoby, do której wysyłasz kwiaty. Numer telefonu i adres e-mail pozwalają zagwarantować dostawę na czas.


Nasze kwiaciarnie specjalizują się w dostawie kwiatów pod wskazany adres. Wiemy że czasem odbiorca może być nieobecny, dlatego potrzebny nam jego adres e-mail i numer telefonu. Nasz kurier skontaktuje się z odbiorcą aby zapewnić dostarczenie kwiatów we właściwe ręce.


Kliknij tutaj aby zapoznać się z regulaminem dostarczania przesyłek.


Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30. W soboty między 8:30 a 13:30.


Po złożeniu zamówienia, lub gdy logujesz się do programu partnerskiego, jako kwiaciarnia, partner lub firma, wysyłamy do Ciebie e-mail z loginem i hasłem. Kliknij Moja FloraQueen aby się zalogować.


Kliknij tutaj , a wyślemy do Ciebie nowe hasło.


Ewentualna różnica może być spowodowana opłatami bankowymi lub kursem wymiany walut. Jeśli zauważysz różnicę, skontaktuj się ze swoim bankiem w celu wyjaśnienia tej sytuacji.


Kliknij tutaj , a wyślemy do Ciebie nowe hasło.


Jeśli chcesz zrezygnować z naszego biuletynu wyślij do nas e-mail na adres unsubscribe@floraqueen.com